Zakelijk telefoneren

Hoe sturen uw mensen een telefoongesprek zó, dat zij een positieve indruk achterlaten?

Van simpel doorverbinden en klachtenbehandeling tot acquisitie: met onze praktijkcases leren ze de kneepjes van het telefoneren.

Programma:

Het programma bevat de volgende onderdelen: Het communicatieproces Afspraken maken Inlichtingen en adviezen geven Slecht nieuws gesprekken Klachtenafhandeling Aspecten van gespreksvoering als actief luisteren, vragen stellen, initiatief houden en samenvatten Telefonische verkoop Instroomcriteria: Voor deze training is geen vooropleiding vereist.

Doelgroep:

Beginnende telefonistes, receptionistes en administratief medewerkers.

Groepsgrootte:

Tot maximaal 15 cursisten.

Studiebelasting:

Geen extra studietijd benodigd.

Diploma / certificaat:

Deze training is ook een onderdeel van het OLCT diploma Financieel Administratief medewerker.
Startdatum Op aanvraag en bij voldoende deelname  Studiebelasting 2 uur per week  Studievorm Klassikaal (min. 5 cursisten) Overdag en s-avonds  Opleidingsduur 3 lessen van 3 uur  Afsluiting Na afronding ontvangt u het OLCT-certificaat  Prijs training inclusief lesmateriaal €   175,00
f
van Heekgaarde 25 7622 KE Borne tel. 053-4340344 info@olct.nl www.olct.nl KvK nr. 08167363
Borne Brugstraatje 4 Enschede Boulevard 1945 nr. 3 Almelo Hofkampstraat 102 Hengelo Marnixstraat 1
Contactadres
Leslocaties
Opleiding per vakgebied
SAMEN SLIMMER VERDER
van Heekgaarde 25 7622 KE Borne Tel. 053-4340344 Mob. 06-54737319 info@olct.nl www.olct.nl K.v.K. 08167363
Startdatum Op aanvraag en bij voldoende deelname  Studiebelasting 2 uur per week  Studievorm Klassikaal (min. 5 cursisten) Overdag en s-avonds  Opleidingsduur 3 lessen van 3 uur  Afsluiting Na afronding ontvangt u het OLCT-certificaat  Prijs training inclusief lesmateriaal €   175,00
Leslocaties
Borne Brugstraatje 4 Enschede Boulevard 1945 nr. 3 Almelo Hofkampstraat 102 Hengelo Marnixstraat 1
Zakelijk telefoneren Hoe sturen uw mensen een telefoongesprek zó, dat zij een positieve indruk achterlaten? Van simpel doorverbinden en klachtenbehandeling tot acquisitie: met onze praktijkcases leren ze de kneepjes van het telefoneren.

Programma:

Het programma bevat de volgende onderdelen: Het communicatieproces Afspraken maken Inlichtingen en adviezen geven Slecht nieuws gesprekken Klachtenafhandeling Aspecten van gespreksvoering als actief luisteren, vragen stellen, initiatief houden en samenvatten Telefonische verkoop

Instroomcriteria:

Voor deze training is geen vooropleiding vereist.

Doelgroep:

Beginnende telefonistes, receptionistes en administratief medewerkers.

Groepsgrootte:

Tot maximaal 15 cursisten.

Studiebelasting:

Geen extra studietijd benodigd.

Diploma / certificaat:

Deze training is ook een onderdeel van het OLCT diploma Financieel Administratief medewerker.
f
OLCT Opleidingen en bedrijfstrainingen

Open Leer Centrum Twente

Samen slimmer verder!

053 - 4340344