Zakelijk telefoneren Hoe sturen uw mensen een telefoongesprek zó, dat zij een positieve indruk achterlaten? Van simpel doorverbinden en klachtenbehandeling tot acquisitie: met onze praktijkcases leren ze de kneepjes van het telefoneren.

Programma:

Het programma bevat de volgende onderdelen: Het communicatieproces Afspraken maken Inlichtingen en adviezen geven Slecht nieuws gesprekken Klachtenafhandeling Aspecten van gespreksvoering als actief luisteren, vragen stellen, initiatief houden en samenvatten Telefonische verkoop Instroomcriteria: Voor deze training is geen vooropleiding vereist.

Doelgroep:

Beginnende telefonistes, receptionistes en administratief medewerkers.

Groepsgrootte:

Tot maximaal 15 cursisten.

Studiebelasting:

Geen extra studietijd benodigd.

Diploma / certificaat:

Deze training is ook een onderdeel van het OLCT diploma Financieel Administratief medewerker.
Startdatum Op aanvraag en bij voldoende deelname  Studiebelasting 2 uur per week  Studievorm Klassikaal (min. 5 cursisten) Overdag en s-avonds  Opleidingsduur 3 lessen van 3 uur  Afsluiting Na afronding ontvangt u het OLCT-certificaat  Prijs training inclusief lesmateriaal €   175,00
f
vorige vorige
van Heekgaarde 25 7622 KE  Borne tel. 053-4340344 info@olct.nl www.olct.nl KvK nr. 08167363
Borne Brugstraatje 4 Enschede Boulevard 1945 nr. 3 Almelo Hofkampstraat 102 Hengelo Marnixstraat 1 Oldenzaal voorjaar 2018 Haaksbergen voorjaar 2018
Contactadres
Leslocaties
Opleidingen
Onze hardlopers
Privacy verklaring AVG
van Heekgaarde 25 7622 KE  Borne Tel. 053-4340344 Mob. 06-54737319 info@olct.nl www.olct.nl K.v.K. 08167363
Startdatum Op aanvraag en bij voldoende deelname  Studiebelasting 2 uur per week  Studievorm Klassikaal (min. 5 cursisten) Overdag en s-avonds  Opleidingsduur 3 lessen van 3 uur  Afsluiting Na afronding ontvangt u het OLCT-certificaat  Prijs training inclusief lesmateriaal €   175,00 vorige vorige
Leslocaties
Borne Brugstraatje 4 Enschede Boulevard 1945 nr. 3 Almelo Hofkampstraat 102 Hengelo Marnixstraat 1 Oldenzaal voorjaar 2018 Haaksbergen voorjaar 2018

Zakelijk telefoneren

Hoe sturen uw mensen een telefoongesprek zó, dat zij een positieve indruk achterlaten? Van simpel doorverbinden en klachtenbehandeling tot acquisitie: met onze praktijkcases leren ze de kneepjes van het telefoneren.

Programma:

Het programma bevat de volgende onderdelen: Het communicatieproces Afspraken maken Inlichtingen en adviezen geven Slecht nieuws gesprekken Klachtenafhandeling Aspecten van gespreksvoering als actief luisteren, vragen stellen, initiatief houden en samenvatten Telefonische verkoop

Instroomcriteria:

Voor deze training is geen vooropleiding vereist.

Doelgroep:

Beginnende telefonistes, receptionistes en administratief medewerkers.

Groepsgrootte:

Tot maximaal 15 cursisten.

Studiebelasting:

Geen extra studietijd benodigd.

Diploma / certificaat:

Deze training is ook een onderdeel van het OLCT diploma Financieel Administratief medewerker.
f
Privacy verklaring AVG
Startdatum Op aanvraag en bij voldoende deelname  Studiebelasting 2 uur per week  Studievorm Klassikaal (min. 5 cursisten) Overdag en s-avonds  Opleidingsduur 3 lessen van 3 uur  Afsluiting Na afronding ontvangt u het OLCT-certificaat  Prijs training inclusief lesmateriaal €   175,00 vorige vorige
SAMEN SLIMMER VERDER
f
van Heekgaarde 25 7622 KE  Borne tel. 053-4340344 info@olct.nl www.olct.nl KvK nr. 08167363
Borne Brugstraatje 4 Enschede Boulevard 1945 nr. 3 Almelo Hofkampstraat 102 Hengelo Marnixstraat 1 Oldenzaal voorjaar 2018 Haaksbergen voorjaar 2018
Contactadres
Leslocaties
Opleidingen
Onze hardlopers
Zakelijk telefoneren Hoe sturen uw mensen een telefoongesprek zó, dat zij een positieve indruk achterlaten? Van simpel doorverbinden en klachtenbehandeling tot acquisitie: met onze praktijkcases leren ze de kneepjes van het telefoneren.

Programma:

Het programma bevat de volgende onderdelen: Het communicatieproces Afspraken maken Inlichtingen en adviezen geven Slecht nieuws gesprekken Klachtenafhandeling Aspecten van gespreksvoering als actief luisteren, vragen stellen, initiatief houden en samenvatten Telefonische verkoop Instroomcriteria: Voor deze training is geen vooropleiding vereist.

Doelgroep:

Beginnende telefonistes, receptionistes en administratief medewerkers.

Groepsgrootte:

Tot maximaal 15 cursisten.

Studiebelasting:

Geen extra studietijd benodigd.

Diploma / certificaat:

Deze training is ook een onderdeel van het OLCT diploma Financieel Administratief medewerker.
Privacy verklaring AVG
nieuwsbrief maken, nieuwsbrieven maken, visistekaart ontwerp, visitekaart ontwerpen, visistekaartje ontwerpen, visitekaartje maken, publiceren nieuwsbrieven